Behandling af nakkesmerter

Vi har her på klinikken en mangeårig og bred erfaring i behandling af patienter med nakkesmerter. Ondt i nakken er den 2. hyppigste årsag til at patienter kommer til os. Du får en grundig undersøgelse og vi kan tage røntgenbilleder, hvis nødvendigt

IMG_2225.jpg

Nakkesmerter

Nakkesmerter er den 2. mest almindelige årsag til at vores patienter henvender sig hos os.

Problemer i nakken kan være årsag til:

• Hovedpine & Migræne

• Skuldersmerter

• Snurrende fornemmelse i arme eller fingre

• Smerter mellem skulderbladene

• Svimmelhed

• Kæbeledsproblemer

• Øresusen & tinnitus

• Mellemøresbetændelse

Hos Kiropraktisk Center har vi mere end 30 års erfaring indenfor kiropraktisk behandling af patienter i alle aldre, også tidligere opererede, gravide og personer med handicap. Vi arbejder specifikt på at finde årsagen til patientens problemstillinger og smerter.

Child on Smartphone

BØRN OG HOVEDPINE

Hovedpine er en af de mest almindelige lidelser hos børn, og det kan have en stor indflydelse på et barns liv. Det kan påvirkebarnets deltagelse i sociale aktiviteter med  venner og familie og det er også den tredje mest almindelige årsag til sygefravær i skolen. Det estimeres at 75% af børn i 15-års alderen har oplevet signifikant hovedpine, som for 10% er tilbagevendende.

Ekspertise inden for hovedpine hos børn

Med mere en 30 års klinisk erfaring på egen klinik er Susanne Lynge ekspert i diagnosticering and behandling af børn og unge med hovedpine og migræne. Tilbagevendende hovedpiner hos børn kan udvikle 'sig til alvorlige hovedpiner senere i livet. En af de mest brugte alternative behandlingsformer for hovedpine, som benyttes af voksne er kiropraktisk behandling og hovedpine er den næst hyppigste årsag til at børn søger en kiropraktor i Danmark.